måndag, februari 04, 2013

Super erbjudande

Efter tuff träning på fredagen kände jag mig trött och utmattad på kvällen då jag kom hem. På lördag morgon vaknade jag och kände mig illamående. Hela lördagen gick ut på att ligga på soffan och sova. Ännu på söndagen kände jag mig dålig men min kusin kom på besök så vi var ut och äta en sväng. Under tiden fick Peter i sin tur ligga på soffan och må dåligt. Hoppas verkligen Liam slipper detta!!

Nu tänker jag strunta allt negativt från helgen, nu känner jag mig bättre och det är huvudsaken. Idag ska jag ha en bra arbetsdag och en perfekt start på den här veckan.
Det POSITIVA:

  • Vi har just haft goda vänner på besök och Liam har fått leka med en annan liten kille.
  • Mitt knä gör inte ont, känner faktiskt inte av det alls.
  • Jag har hunnit vila ut ordentligt under helgen!
nettiin


Dessutom har vi ett SUPER erbjudande idag och imorgon på gymmet. Då du blir medlem får du TRE stycken träffar med en personlig tränare på köpet. Ifall du bor i Helsingfors och funderar på att skaffa gymkort tycker jag du ska ta chansen nu med ett så bra erbjudande!



2 kommentarer:

  1. Ja, det var ett riktigt bra erbjudande!

    Hoppas du mår bättre nu.
    Inte kul med alla baciller. :-(

    SvaraRadera
  2. Låter som ett toppenerbjudande! :)

    Hoppas du kryar på dig fort!!

    SvaraRadera