torsdag, januari 24, 2013

Mini vacation

Har haft en skön resa till Stockholm. Konserten var hur bra som helst, hostellet vi bodde på var mysigt och fint, en dag i Stockholm efter konserten var kul (men kallt) och då hann jag kika in i Röhnisch shoppen. Hade glömt hur fin vårkollektionen var, verkligen snygga färggranna kläder, love it!
Blev inte mycket träning på de två dagar vi var borta men några övningar måste jag göra i hytten eftersom jag kände att kroppen behövde det. Nu sitter vi i bussen påväg hem till Liam, saknaden är stor!!!

Här är lite bilder från resan.


















2 kommentarer:

  1. Jag tränar regelbunder och ÄNDÅ kände jag mig träffad av texten på linnet... Hahaha! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hehe. Men visst är de snygga. Ska själv absolut ha ett sådant linne!! :-)

      Radera