torsdag, januari 10, 2013

Löpning och plankor

Idag har jag varit en stund på jobbet på morgonen. Min plan var att träna innan jobbet, hände inte. Kände av tisdagens tuffa dubbelpass och gårdagens löpning så det kändes att kroppen inte klarade morgonträning. Blev istället en 6km löptur på eftermiddagen och ett planka set i vardagsrummet.
Jag gillar att göra olika variationer av plankan, känner att jag blir starkare och samtidigt är det inte som annan träning. Det känns otroligt tungt trots att det är med samma vikt, enkelt att göra det tyngre med några små rörelser eller en boll. Love it!


Nu är jag utvilad, har läst på skoltenterna och ätit. Färdigt utvilad för att kolla in Piloxing, måste medge att jag är usel på gruppträning och har inte koll på vad alla pass heter eller hurdan träning det är men däremot vet jag att det är hur skoj som helst på dem. Ser fram emot kvällens pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar