onsdag, oktober 17, 2012

I'm back..

Förlåt mitt dåliga bloggande på senaste tiden..
Största orsaken är att just nu händer det så mycket i mitt liv att jag helt enkelt inte haft tid att sätta mig ner och skriva. 
1. Vi ska flytta
2. Söka jobb och bostad är lättare sagt än gjort då allt måste ske på precis samma gång. Nästa vecka ska jag på intervju till ett gym i Åbo och hoppas så på att få den platsen så vi äntligen kan flytta. 
3. Från måndag kväll till i morse har jag varit på resa till Stockholm. 
4. Den lilla lediga tid jag haft över har jag spenderat med min familj.


Idag har jag tänkt springa och träna effektivt då jag under Sverigeresan inte hann med någon träning alls och åt lite ohälsosammare än vanligt. Brukar nästan aldrig äta efterrätt men nu smakade jag på det goda de hade i buffén. Och det var värt allt det onödiga sockret jag fick i mig. 
Igår hade vi en fin dag i Stockholm. Vi gick omkring och kollade runt i stan, jag var till Röhnisch pressdag och kollade in vilka fina nyheter det kommer till våren (ska skriva ett eget inlägg om det med bilder), köpte några böcker till Liam (så kul att handla barnböcker i en bokaffär med bara svenska barnböcker, jag njöt), ätit god mat och sedan promenerat tillbaka till färjan. En riktigt skön resa var det, och att komma hem till min underbara familj var så skönt, saknade dem fastän jag bara var borta några dagar.. 

Idag ska jag försöka jobba lite och uppdatera mig själv i bloggvärlden. Har varken läst eller skrivit blogg denna vecka. 



1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder! Ser som tur ut att ha varit några lugna dagar i all stress! :-)

    SvaraRadera