tisdag, juni 05, 2012

Cars och Hello Kitty booom!

Varför är ALLTING Cars nu? Kollade snabbt in i kappahl när vi gick hem från hälsovårdscentralen. Är du en liten kille i ålder 1-10 finns det inte många alternativ till kläder utan Cars bild på. Why oh Why?

I risk om att låta elak säger jag ändå, varför ska små flickor bara gå klädda i Hello Kitty och små pojkar i Cars kläder?
Jag menar jag går heller inte omkring i en Gunvald Larsson skjorta trots att jag tycker om Beck filmerna. Fast nu när jag sa det högt så låter det ju inte som en dum ide' ;-)

4 kommentarer:

  1. Hahaha, jag vill också ha en Gunvald-t-shirt :D Och tydligen får alla klädkedjor Cars-kläder i tur och ordning. Först var det H&M, sedan Lindex och nu tydligen KappAhl. Föredrar också kläder utan logon...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag tycker Gunvald skjorta inte vore så tokig ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Jep, det gjorde nog Liam också! :)

      Radera