torsdag, juni 07, 2012

Tid med familjen!

Igår hade vi en fin dag tillsammans hela familjen. Lite blogg, lite träning, lite städning och stort kaos = mycket tid tillsammans! Vi har njutit hemma i stöket. Igår gick vi på lång promenad och köpte glass och jag åt faktiskt en jättis, ja det gjorde jag! 
På kvällen åt vi första nypotatisarna för i år, finska såklart, och det var så gott. Man har ju ett helt år på sig att glömma hur otroligt gott det är med sommar mat! Enligt mig är det bättre än julmat.

Idag vaknade jag på morgonen och kände mig flunssig. har huvudvärk och ont i halsen. Idag blir det lugn och vila så jag orkar fara till skolan imorgon. Ja, i morgon börjar min skola, jiiiiihaaaa!!


Jag njuter av att sommaren börjat och att jag har den finaste familj man kan tänka sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar