tisdag, juni 05, 2012

4 timmar på hälsovårdscentralen

Vi har idag suttit på hälsovårdscentralen med Liam i 4 timmar. Liam är flunssig men det var inte orsaken till besöket. Liam var så snäll och glad. Orkade till och med hitta på hyss!! Han knackade på alla dörrar, så jag fick sedan förklara att det bara var en liten pojke som bråkar när någon argsint dam öppnade dörren.

Hade idag tänkt fara med på tuffa tisdag men det blev inte så tyvärr!
Känner att jag behöver springa för att bli av med extra energi. Vi har en hyresfilm att lämna tillbaka så jag tror jag ska springa med den så fort Peter kommer hem. Blir en sen kvällslänk men det är ett måste att slippa ut och springa!!

På fredag börjar min skola!!!! Väntar väntar väntar :) ska bli så spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar