måndag, juni 04, 2012

Glass i Ingå

Idag flög dagen igen förbi. Plötsligt är det kväll igen. Men det spelar väl ingen roll då man är ledig? ;)
Vi har varit ute och leka i parken och kollat in myror och diskuterat om gräs och punkkin (skogsbässar) Liam tyckte punkki var ett roligt ord!!

När Peter kom hem från jobbet åkte vi iväg till Ingå på glass. Där träffade vi mommo, David och så kom min goda vän Anni med oss på glass. Så roligt att se henne då det blir lite mer sällan nuförtiden.
Får alltid en liten hemlängtan då vi åker till Ingå, allt känns så bekant och det kommer fram en massa minnen bara av att gå omkring i centrum. Samtidigt vet jag att jag aldrig skulle flytta tillbaka dit, men det känns skoj att ha möjliheten att åka på besök då och då...
Vi köpte ingredienser till pizza som vi åt idag som sen middag. Har blivit lite farligt mycket gott på senaste tiden, måste snart skärpa mig innan det blir en vana ;)

Idag har varit en så vacker dag! Varmt och fint väder, jiihaa!

2 kommentarer:

  1. Nej, det ska verkligen bli härligt med en ledig dag mitt i veckan. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har blivit allt för van med det. Vet inte hur det ska gå nu då jag ska studera och verkligen göra något. Har i snart 2 år bara varit hemma mamma. Man fastnar lätt i ett off läge ;-)

      Radera