torsdag, april 19, 2012

Trotsigt barn och sjuk mamma = Katastrof

Jag är ännu sjuk så vi har varit hemma hela dagen idag, tråkigt nog. Liam har värsta trots åldern på gång och tycker det är extra roligt då jag blir arg. Jätte skoj!
Idag har han sprungit och sökt wc-borsten, plockat ut alla batterier ur batteri insamlingslådan, hällt ut sin vattenflaska otaligt många gånger och skrattat åt mig medan han öppnat alla lådor i köket, vad är det som är så kul med det? Grr..
Känns ändå bättre idag, ingen feber, bara snuva. Om jag i morgon mår bättre ska vi åka in till Helsingfors, lite program måste vi ha, man blir lite små galen av att sitta hemma hela tiden..

Har hunnit gå igenom mitt klädskåp idag så nu har jag plockat bort halva garderoben och försöker sälja de lite finare kläderna, resten för jag till någon insamling. Känns skönt att jag fått det gjort, så helt värdelöst är det inte att vara sjuk ; )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar