fredag, april 20, 2012

Fredags besök till posten och butiken, exciting!

Idag är jag sjukare än igår, suck. Men det positiva är att det har regnat hela dagen så jag hade knappast varit mycket mer aktiv ifall jag var frisk. Idag ska jag fortsätta min honung och te diet så att ett under ska ske och jag vaknar frisk imorgon.

sälja kläder på nätet = hur smidigt som helst (speciellt bra för lata människor)

Gick igår igenom klädskåpet och sålde via facebooks pryltorget lite kläder och ett par skor som jag idag skickade på posten. Tänk vad smidigt att sälja kläder utan att behöva betala för något bord eller stå en hel dag och sälja, jag tycker nog om internet. Trots min flunssa for vi iväg till posten och posta kläderna, så vi inte bara skulle sitta hemma och ha det tråkigt. Fast än det är skönt att vara hemma så efter några dagar bara hemma sjuk känns det skönt att för en liten stund byta omgivning.

Vi köpte ananas och mango och lite annan frukt som vi ska äta som fredags mys. Liam åt redan massor med ananas och typ en hel mango, eller enligt Liam nanas och namog, hehe.

Otroligt spännande inlägg, visst ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar