tisdag, mars 27, 2012

Vem leker med tiden?

Dagen har bara farit förbi, märkte plötsligt att klockan var halv åtta och vi måste ännu till butiken, så någon länk blev det inte idag. I morgon ska jag nog dra mig ut på länk, fast mitt i natten!

När vi skulle gå ut tyckte Liam att han skulle ha mina stövlar på sig, gick nog ändå med på att ta sina egna stövlar då han insåg att det var rätt så svårt att gå i mina.
Vi var bara ute och gungade en stund med mommo som hade sina hundar med, de var lite som att gå på cirkus då de trasslade in sig i varann och Liam gungade på dem.

Jag insåg idag att jag är farligt beroende av ost! Åt en hel musta-Pekka på 2 dagar, helt ensam och idag brödost.. Tänkte bara positivt att bättre ost än t.ex godis, tobak eller något annat riktigt ohälsosamt...

Köpte också hårfärg idag så nu ska jag återvända till mitt gamla riktiga jag och bli mörk brunett igen, can't wait!

Till sist kan någon svara på mysteriet : VEM ÄR DET SOM LEKER MED TIDEN?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar