måndag, mars 26, 2012

Loppisfynd!

Idag har vi varit och fyndat på loppis.Vi åkte på eftermiddagen iväg jag och Liam och mamma. Vi stannade på en Abc på vägen så Liam fick äta och han var så lycklig då han såg att det var en lekhörna med rutschkana. Så han åt snabbt och sprang sedan fort dit.


På loppisen köpte jag bland annat en klänning åt mig själv och en Gant tröja åt Liam. Skulle aldrig köpa något så dyrt märke åt Liam som växer ur tröjan om någon månad men då den bara kostade några euro så kändes det inte alls farligt. Allt som allt köpte jag klänningen, tröjan åt Liam, en craft skjorta (underställ) som var använd en gång och kostade 2€, två tunikor, en vår väst åt Liam, en skjorta åt mig själv. Jag ska nog aldrig mer köpa nya kläder i butiken, mycket billigare på loppis och så hittar man en massa fina fynd. Ska bara köpa från butik om jag hittar några fina springkläder. ; )

Sov på dagen en tupplur med Liam så nu är jag hur pigg som helst. Borde sova för jag hade i morgon tänkt fara till familjecafé med Liam och sen ut och springa. Jag behöver dessutom lite extra sömn, känner mig ännu rätt så trött efter helgen. Konstigt nog inte alls ont i musklerna, men sådär slö och lat.











Ska gå och läsa min Marathon och löpning tidning som jag fick på helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar