onsdag, mars 28, 2012

Regnkläder betyg och mamma betyg?

Idag har vi varit till centrum på lite ärenden. Efteråt gick vi till citymarket och Liam fick en "lilla spöket laban" dvd. Jag köpte också memma, hehe. Senast jag åt memma var för fem år sen och jag tyckte inte det var gott. Men idag bestämde jag mig för att ge memma en ny chans. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker men inte var det äckligt ändå.

Vi har också testat om Liams regnkläder funkar,  och det gjorde de! Så om ni funderar på regnkläder åt barn så är Raccoons Rain Boy Set bra. Funkade fast Liam hoppade magen före ner i flera pölar. När vi kom hem var kläderna under inte ett dugg blöta och Liam var glad!

Här plaskade vi i lite mindre pölar. 
Våren

Jag fick däremot inte lika bra mammabetyg, en dam gick förbi och tittade ilsket på mig då jag lät Liam hoppa och skutta i vattenpölarna. Har var ju så lycklig! Vet inte vad andra tycker men då jag var liten tyckte jag bäst om att hoppa och plaska i vattenpölar, det var ju bara så roligt! 

Från en sak till en annan. Jag har ringt runt till en massa olika konsumentnummer på senaste tiden. Är det bara fel på mina varor, råkar jag bara ta de varor som har fel eller är det någon annan som råkat ut för samma. T.ex. så köpte jag en påse Små folk russin med en massa små russin lådor i och jag har redan hittat 5 tomma askar i den. Har också fått smörpaket utan smör och en massa saker. Har jag bara så dålig tur?

Nu ska jag ut på länk och sen ska jag färga mitt hår. Har haft tillräckligt roligt nu, så nu ska jag bli brunett! Här är sista bilden på "blond-bruna" jag! Tjohej!

2 kommentarer:

  1. Amandaaa, jag stordiggar din klädstil! Så himla snyggt. :) Kramar om dig!

    SvaraRadera