onsdag, mars 21, 2012

Vår väder!!

Idag har det varit +9,5°c och solsken så vi gick till parken och träffade utanför mommo och hennes hund Buster och då var Liam så trött så vi svängde om och började gå tillbaks hemåt. Han var verkligen trött som inte ville gå och gunga när vi stod utanför parken.. Var också första gången jag vågade mig iväg med honom utan vagnen, men bra gick det. Fick lite extra träning då jag måste bära på honom stor del av promenaden för han var så trött.


När vi kom hem åt vi lite och sen åkte jag och Peter iväg till Iso Omena och mommo kom och leka med Liam. Vi for till Sonera för att fråga om några räkningar och tog ett Iphone telefonpaket åt mig så nu ska jag försöka lära mig hur man använder den. Men är så glad, nu har jag "kamera" med mig överallt :)

Har också haft grym träningsvärk i vaden hela dagen, nu får jag ta det lite lugnt så jag orkar i helgen.
Idag fortsatte Grey´s Anatomy också, happy day! :)

I morgon åker vi med Peters skjuts till Helsingfors på morgonen för vi ska på babyrytmik! Efter det kanske date med Liams gudmor Sara som vi inte träffat på länge. Roligt roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar