tisdag, mars 20, 2012

Backträning = jag helt slut

Sitter och försöker blogga lite med grym värk i vaden. Vi hade backträning i Helsingfors med Running Finland. Efter uppvärmnings jogg i 1,5km sprang vi i en rätt så brant backe 10 spurter upp med nästan max puls och gick sedan ner, efter 5 tänkte jag redan "nej, inte lika många till" men plötsligt var vi färdiga och fortsatte att springa. Till slut sprang vi ännu 2x90sek intervaller, första i 3:30-4:00 min takt och andra i 4:00 min takt (kollade på mammasprings sida eftersom min klocka inte är så duktig att visar sådana grejer. )

Bilderna är åter igen stulna av mammaspring! :)

Till slut var det fotografering och sedan åkte vi hem, min snälla mamma var min kusk idag igen! Och kul var det!


Tycker det är så mycket effektivare att träna i grupp för det känns faktiskt som att jag pressar mig mer då. Fick låna av mammaspring en dvd om vaarojen maraton så jag ska kolla på den nu och sen och sova. Ett feberfritt barn har vi nu, känns så skönt, nu kan vi återgå till normal vardag och faktiskt göra någonting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar