torsdag, mars 22, 2012

Tror starkt på att jag blir snabbare i snygga kläder!

Känner mig plötsligt jätte ängslig inför helgen. Ju närmare vi kommer desto mer inser jag att jag verkligen ska klara mig två nätter utan Liam, oj nej. Jag har ännu inte varit borta ens en natt. Samtidigt som det kommer att vara roligt att åka dit känner jag mig osäker och ängslig, lite sådär som man kände sig som liten då man första gången skulle övernatta hos någon kompis och hade lite hemlängtan. Men någon gång måste väl vara första?

Min ängsliga känsla kan också ha delvis att göra med att jag inte har sovit mer än en timme i natt. Först fick ja själv inte sömn och när jag äntligen kl. 3 somnade visste jag ju inte att jag skulle stiga upp en timme senare. Liam hade lite jobbig natt, efter tre dagar med feber kommer prickarna och han verkade störa sig på dem fast det sägs att de inte kliar.

Fast solen inte skiner och det är lite tråkigt väder är jag glad, det är 10 °c ute, det kan bara betyda att våren är här, hello torra vägar!
Våren kommer och har tagit med sig shopping fiilis till mig, har hittat en massa "must haves" på nätet, måste stänga av datorn på morgonen för att inte köpa alla sportkläder som finns på nätet, man måste ju betala dem också, eller va? Tror starkt på att jag blir åtminstone dubbelt snabbare i snygga kläder!






Min träningsvärk i vaden försvinner inte, vad skall jag göra för att bli av med den innan vi åker iväg på träningshelg? Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar