lördag, mars 24, 2012

Härlig dag med massa träning i Norrvalla,njuter!!

Vi hade väckning halv 8 och for på morgonmål, färdigt klädda i löparkläder, svårt var det att få en fin bloggbild då vi inte kunde sluta skratta.


Kl 10 gick vi ner till aulan där ett stort gäng iklädda löparkläder stod och väntade på att sticka iväg på backträning.. Vi började med uppvärmning i ca 3km och sen lite löpnings teknik, efter det sprang vi intervaller 3x60sek, 3x40sek, 3x30sek och 2x20sek i backe. Lärde mig en massa nya övningar man kan göra i backe. Nerjogg tillbaka 3km, roligt att springa i grupp!

Sen hade Anders Szalkai föreläsning som var jätte intressant, han berättade allting på ett så avslappnat sätt och jag tycker jag lärde mig en massa. Rolig var han dessutom. :)


Mellan varven har vi ätit, ätit och ätit, tror att jag aldrig ätit så mycket som idag!! Och god mat också, bra vegetariskt.

Tillsist hade vi en uppvärmningslänk på 25min och konditioncirkel mest med magövningar och efteråt stretching, vilket nog var på sin plats vid det här laget!!


Så rolig dag hittills!! Njuter verkligen och drömmer lite om att utbilda mig inom någonting med löpning, träning och hälsa, man blir ju bara inspirerad av att träffa så mycket intressanta och duktiga människor.

Ikväll på schema är ännu återhämtande vattengymnastik, kvällsmål och lite kul kvällsprogram med frågesport :)

Men innan det hinner jag njuta en stud på rummet med tidning och CHOKLAD blåbär!! Wohoo!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar