fredag, mars 09, 2012

Länk och efteråt världens godaste glass!!

Idag har jag städat, gick inte så bra eftersom Liam klättrar upp på allting hela tiden så man kan inte lämna honom ensam för 5 sekunder utan att han hittar på något livsfarligt. Han klättrade idag upp på en stol och sen upp och sitta på kanten av sin säng (han har alltså ännu en spjälsäng), såg helt galet ut!! Måste säng shoppa snart alltså.
Mommo kom och leka med Liam medan jag städade och de var ut och åka pulka.

Världens godaste glass!! Peter hotade redan med att låsa sig in på vessan och äta upp den, och han sa att den var så god att det skulle vara värt det att jag blev sur.
På kvällen kom Peters kompis som skulle på konsert och efter det ska Peter till stan. Jag blir hemma med Liam och vår glass, nam. Ska kolla på "The Voice of Finland", äta glass (som inte är glass utan något såååå mycket bättre, börjar nästan gråta så gott som det är!!)  och försöka gå tidigt och lägga mig, vill i morgon tidigt ut på länk.
Idag var jag på en 7km länk i ganska hårt tempo, hade planerat springa längre men gick inte så bra då jag hade glömt mina halkskydd hemma så det var som att springa på en skridskobana. Halkade fram hela vägen, men bra gick det för det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar