lördag, mars 10, 2012

Underbart med väckning kl. 6.30 efter två och halv timmes sömn, Cars movie it is!

Huvudet känns såå tungt. Fick inte sömn tidigt igår som jag hade hoppats utan somnade istället först kl 4 på natten när Peter kom hem. Liam somnade tidigt och ville stiga upp halv 7 (vilket typ aldrig annars händer, men just idag såklart) så vi steg upp och såg en stund på Cars filmen. Känns som om jag sett filmen en miljon gånger då jag kan stänga ögonen och ändå vet exakt vad som händer i filmen.. Det är ändå skönt att Liam är så liten så han orkar se på en film max 20minuter så måste man inte se hela filmen om och om igen utan en kort stund räcker.
Vi har en reserv bilstol åt Liam hemma och han var mycket bestämd då han kom och söka hjälp för att flytta den till vardagsrummet och så satt han i sin bilstol och såg på bilfilm.



Ute är 0°c men mulet och tråkigt väder och så snöslaskade det för en stund sedan, usch, hoppas det ändrar under dagen så vi kan gå ut och hitta på något. Idag ska jag springa en stund och sen till gymmet, på kvällen koppla av och se en film. I morgon har vi babysim och filmning där, vi får alltså en liten filmsnutt av Liam då han simmar och dyker för ett löjligt dyrt pris,  men jag tycker det är värt det för sen har vi filmen alltid och kan visa hur skoj det är på simningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar