söndag, mars 18, 2012

Länk med Running Finland och hemma mys med febrigt barn

Vaknade på morgonen med en febrig Liam, vi for alltså inte på babysim den här gången. Jag hade planerat att fara på långpass med Running Finland och min snälla mamma kom och köra mig så jag inte behövde fundera ut vilka bussar jag skulle ta. Vi sprang bara ca 13 km så det blev inget långpass men roligt var det och fint väder, 5°c varmt och solsken. Hade lite för mycket kläder på mig tror jag.

Bilden är stulen av mammaspring.

När jag kom hem sökte vi fram vår lilla dvd spelare och kollade på film i tältet. Liam orkade titta några minuter medan han åt sitt mellanmål, sen kröp han upp i min famn och somnade genast. När han sov hann jag träna benen lite.

Här har vi spenderat nästan hela dagen, skönt att sova i tältet då man är sjuk! 

Peter var med sina föräldrar under tiden i Iso Omena och när de kom hem hade de köpt kläder åt Liam, fin regnjacka och regnbyxor set och pyjamas och en massa fina grejer. Och jag fick ett par springvantar, jag blir så glad av sådana överraskningar!! :)

Raccoon Regnkläder och fina kläder köpte de...

.. och vantar åt mig!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar