lördag, mars 17, 2012

Sealife äventyr!

Idag vaknade jag och Liam 5:40 och jag trodde han skojade men nej, pigg och glad var han. Vi kollade en stund på "Finding Nemo" , tänkte det kunde vara roligt när vi idag skulle till Sealife med fammo och faffa.

Så mycket fina färger och underliga fiskar.

En prickig rocka som var lite sur när en man fotograferade med blixt, det fick man ju inte göra, nej.

Och så såg vi också Nemo, inte dock lika intressant som på TV tyckte Liam. 

Här var det en massa olika fiskar! Små färggranna och stora hajar och rockor..

En sjöhäst, lite svårt att förstå att den här konstiga fisken också heter  häst...
Sjökalvar... Peter fotade många häftiga manet bilder med sin telefon..
Hajarna, hajarna, hajarnaaaa!!

Efter maten och leka i Rossos lekhörna.

Så här blir man av att gå och lägga sig 2 tiden och vakna 5.40! 
Hade också bakat en liten kaka som passade bra till kaffet, tänker inte lägga in någon bild på den, så ful var den. I morgon ska vi stiga upp och fara på babysim, sen är det långpass med Running Finland som gäller! Så nu ska jag gå och tvätta mig och sen sova så jag orkar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar