torsdag, mars 15, 2012

Intervallträning och sköna känslan efteråt!

Kände mig lite trött då jag skulle sticka iväg, men bra gick det då jag kom igång. Värmde upp i 15min och sedan sprang jag 6 x500m intervaller med 2min återhämtnings jogg, farten är jag lite osäker på, glömde klockan igen, grrr.. (fast konstigt nog känns det nästan lite befriande då man inte stirrar på klockan som en galning, går liksom lite bättre då).
 Alltsom allt blev det en 12km länk och sista 150m gick jag "gående utfallssteg". När jag kom hem hade jag ännu lite ork och tränad ett kort magpass med plankan, sidoplankan och lite crunches.

Har alltid skön känsla efter träning men just efter intervaller tycker jag det brukar kännas lite extra skönt!

Nu lite mat i magen och sen ska jag se på Tv, det har ju kommit american idol idag, hehe! Känner mig ibland lite småtöntig då jag slår på digiboxen och kollar vad jag har bandat under dagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar