torsdag, mars 15, 2012

Babyrytmik och tågresa

På morgonen åkte vi på babyrytmik, vi var där nästan en timme innan det började så vi sysselsatte oss med Liams nya favorit hobby, att gå i trappor.
Vi sjöng en massa sånger och så lyssnade vi på musik, bland annat muminsången. Liam har börjat tycka massor om mumin så han var glad!
Efteråt åt vi lunch med de andra och så fick vi sällskap på promenaden till tåget. Tur så vaknade Liam när vi gick så han var vaken när vi åkte tåget hem, som han tycker är så roligt. Vi vinkade åt en massa människor som väntade på tåget och gjorde dem glada, tänk så lite det behövs.. :)

http://ninnirunemyr.blogg.se/category/allmant-90.html

När vi kom hem märkte jag att jag inte hade nyckeln med mig, typiskt! Litade på att Peter tog nyckel på morgonen, tänkte inte då på att han inte kommer hem samma tid som vi. Så jag måste ringa gårdskarlen så de kunde komma och öppna dörren (igen) och pinsamt nog är det alltid samma människa som kommer och öppnar. 
I kväll ska jag fara och intervall träna när Peter kommer hem från jobbet, snön har smultit så mycket  senaste dagarna så jag ser väldigt mycket fram emot att fara ut och springa!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar