fredag, mars 16, 2012

Mellanmål i tältet med Darth Vader!

 Idag känner jag mig ganska duktig för jag har hunnit städa nästan hela lägenheten. Måste ännu dammsuga vardagsrummet och några små saker men annars är vi ganska färdiga.
Liam har hjälpt till i köket och när han sov städade jag hans rum och sovrummet och så tittade vi en stund på mumin.
När det var mellisdags tänkte jag att vi kunde göra något lite roligare när det annars varit så tråkig dag så vi gick till Liams tält och äta melliset. Med Liam vid bordet var också han kompis Darth Vader!

Liam med sin kompis Dartsu, dom äter russin.


 I morgon kommer fammo och faffa och hälsa på och vi har planerat lite roliga grejer för morgondagen, ska bli skoj! 
Känns så skönt att i kväll kunna koppla av och se en film utan att behöva tänka på hur stökigt det är men först ska jag fara ut och springa en snabb tur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar