torsdag, februari 02, 2012

Till gymmet i snöstormen!

Blev ingen babyrytmik idag (-22°c här, har nu nog sjunkit till -20°c men..). Hade så sett fram emot att fara dit! Men det snöade också så galet så det hade varit lite jobbigt att åka hem därifrån, då jag inte har bil eller körkort så är det lite krångligt! 
Känner mig mycket bättre idag, har inte ont i skulderbladet mer så jag tror jag ska springa till gymmet och träna. Mommo skulle vara hemma från jobbet idag och då kunde hon möjligen vakta Liam, så skulle jag kunna fara och träna nu på dagen, tänk vad skönt! 
Borde enligt mitt träningspass springa lite idag också, kanske jag ska försöka springa på mattan, orkar inte springa ute då det snöar så mycket, men det är så tråkigt att springa inne på mattan och stirra in på varuboden järns parkering! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar