onsdag, februari 01, 2012

Vart tar dagarna vägen?

Tänk att det redan är onsdag, just var det ju helg?.. Jag tror på fullaste allvar att någon leker med tiden utan att vi förstår det!
Idag hade jag planerat fara till gymmet och träna. Men jag fick plötsligt jätte ont under ena skulderbladet, gör ont bara jag rör på armen. Så vi var ut och åka pulka en stund med Liam på dagen istället. Man kunde ju inte vara ute mer än en halv timme för det var så kallt, nu visar mätaren här -19,6°c. Kollade också vad de hade lovat och tydligen kommer det att vara kallt och snöa hela resten av veckan. Jag hade lite hoppats på bra springväder men jag får väl bara klä på mig mera då.
Hade tänkt fara med och springa på söndag med running finland som skulle springa i Tölö den här gången. Hoppas det ändå blir av trots det kalla vädret, det var så skoj förra gången. (och hoppas min rygg blir bättre, jag klarar inte av att sitta still hela helgen, det går helt enkelt inte!)

Lagade müslibars nu på kvällen, tänkte ta med som mellis åt Liam och mig själv i morgon då vi ska på babyrytmik. Ska bli så roligt att fara, vi måste vara borta förra gången för Liam var flunssig.
Nu ska jag se på världens töntigaste program "jutta ja superdietit" och försöka virka lite. Har kännt mig så rastlös på senaste tiden och inte fått någonting gjort som jag borde. Måste sätta igång virkmaraton!

Nu ska jag bara vänta på att den stelnar, sen ser vi om det lyckades eller bara smular sönder.  
Har en känsla av att det inte gick precis som det skulle men.. blir det smuligt kan man använda det som mysli i yoghurten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar