torsdag, februari 02, 2012

Litet sent kvällsinlägg...

Det blev springmattan i 40min och sen rumpträning och plankan på gymmet. (Låg i misstag 2min i plankan, så för att det skulle gå jämnt ut så måste jag göra om det.. jag har tvångstankar). Fick skjuts av Peter och Liam som åkte till butiken och var extra slöa så att jag fick skjuts tillbaka också.
Imorgon ska jag intervallträna, hoppas det skulle bli lite varmare (ser lovande ut eftersom det i morse var -22°c och nu är det bara -17°c).
Borde idag städat upp här hemma, vi får ny diskmaskin imorgon så köket borde i alla fall städats, är för tillfället täckt med en massa leksaker såsom resten av lägenheten också!

Myslibaren var en succé, Liam har frågat hela dagen efter mer, tyckte själv också att de blev ganska goda!
Men nu ska jag se på tv och äta lite rostade bönor (leker att det redan är fredag och vakar ännu en liten stund, pojkarna sover redan sött!
Köpte för ett tag sen en mix med rostade soja- och svartbönor,gojibär, russin och cashewnötter, jag tycker att det är jätte gott! (men jag har också lärt mig tycka att soja är gott, vilket jag inte gjorde förut.. Men innehåller bra med protein och det är hälsosammare snaks än att köpa chips!

Så ser påsen ut. Finns i Citymarket eller därifrån köpte jag den här påsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar