fredag, februari 03, 2012

Intervallträning i snöyra!

Trots den galna snöyran och -15°c for jag ut och intervallträna. Sprang 5 x 800m så hårt jag kunde med ca 2 min slöspring emellan och sen 4km lugnt (eller hade planerat springa lugnt och sakta men det blev lite hårdare eftersom jag tänkte frysa ihjäl om pulsen sjönk för lågt).



Det kom en människa skidande emot med sin hund och hunden blev helt tokig när den såg mig, vet inte om det var för att man bara såg mina ögon (som också var helt fast isade) eller vad det var men den blev helt tokig.

Peter och Liam var undertiden till posten och söka Liams rinka som vi beställde förra helgen, alltså en rinka som vi kan bära Liam i, inte som Liam ska bära. Så nu kan vi fara ut och vandra i skogen, har väntat så mycket på det, det är så fint i skogen nu med mycket snö.
Peter hade köpt en cider åt mig, tyckte det var en så skojig flaska så jag måste fota den. Vågar nog ändå inte dricka hela cidern för jag blir garanterat full, har just inte druckit något sen nyåret och före det var det 2 års paus, så jag tror det blir ett glas för mig och sen får Peter dricka resten.


Glad fredag gott folk! Nu ska jag gå och mysa med pojkarna medan de ännu är vakna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar