söndag, februari 05, 2012

Snöig länk med goggles!

Efter mina misslyckade runebergstårtor på morgonen åkte vi till hjortlandet och träffade där några kompisar och deras pojke. Liam fick åka pulka en stund, men han var så trött så till sist fick han pröva sin nya rinka.





Sen åkte vi och rösta! Jag hade efter det tänkt fara på riktigt lång länk idag, för det var så fint väder.  När vi kom hem snöade det MASSOR! Men jag hade bestämt mig att fara på länk så jag klädde på mig massor med kläder (alldeles för mycket) och till sist goggles på! Skrämde skiten ur alla som kom emot men bra var det. Det var inte så mycket folk i farten så jag orsakade kanske bara ett par hjärtinfarkter. Jag sprang bara 11km, blev ingen lång länk idag för det var 10-15cm snö på marken (inte plogat alls!) och kändes som om jag hade tyngder på fötterna så tungt det var. Nu är det bara -8,5°c så kanske det blir lång länk imorgon? Så här snygg var jag när jag skulle gå ut...


Efter länken åt vi pasta sallad och såg på presidentvalet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar