söndag, februari 05, 2012

Runebergs (sön)dag!

Morgonen började bra med att jag misslyckades totalt med det här årets runebergstårtor (och tyvärr är Liam bara 1 år och några månader så jag kan inte heller ljuga och skylla på honom) men vi får hoppas de smakar gott. Nu just sussar Liam sött i sängen men när han vaknar ska vi åka och rösta och sen till hjortlandet på någon happening (för barn, har jag förstått) och åka lite pulka också. Graderna på morgonen var -27°c men har nu sjunkit till -19°c, och jag är glad för det för idag ska jag fara på lite längre länk och sen kanske lite planka och benövningar.


Receptet på de här runebergstårtorna  hittade jag här. Hade inte tillräckligt med  hallonsylt så det blev lite aprikos sylt i vissa. 

Liam fick till julklapp duplo legon, som var intressanta en kort stund, sen kom han på bättre användning för lådan. Så nu går han istället omkring och säger "kokkoo-kokkoo" med lådan på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar