torsdag, februari 23, 2012

Långlänk i slaskiga Korpo, sen soffpotatis resten av dagen!

Jag for iväg på långlänk på förmiddagen och det första jag gjorde var att trampa i en slaskpöl så min fot var frusen hela länken. Sprang bara 19,5km km och mot slutet var jag så törstig så jag tänkte dö, samma sak varje gång men ändå fattar jag inte att ta vatten med mig. Irriterande! Men det var annars ganska skönt väder att springa i (- slasket) för det var + 2 grader och blåste inte så mycket.
Annars har det idag varit värsta slöar dagen, har bara sett på TV och slappat i soffan. Har nog virkat lite, men det känns som om jag inte får något färdigt, jag tror jag håller på med för mycket på en gång, nu ska jag nog laga klart någonting!!
Nu tror jag att jag ska fortsätta slappa i soffan och fortsätta mitt virkmaraton... Känns ändå tillåtet, det är ju semester!!

2 kommentarer:

  1. Verkar ha varit en alldeles fantastisk dag! i

    SvaraRadera
  2. Jo, det är jätte skönt att bara ta det lugnt ibland!!

    SvaraRadera