tisdag, februari 21, 2012

Bra början på sportlovet..

Skönt hade vi det i Nådendal. Lite annorlunda var det ju den här gången med vår lilla filur. Måste passa lite mat och sov tider men bra gick det och roligt var det. Vi var och äta god mat på kvällen och sedan tog vi med oss efterrätt till hotellrummet. Myste med mjukiskläder, god efterrätt och en mysig film. Det var så skönt. (behövde inte fundera på det stökiga hemmet utna kunde bara koppla av). Och bäst av allt vi var alla tre tillsammans och hade skönt!
http://www.vikingline.se/Pages/abo/hotell/hotell.asp?h=spahotel_naadendal

Vi kollade på "love actually" filmen på kvällen och jag brukar alltid bli så deppig då jag sett på den men inte den här gången för jag hade två snarkande söta pojkar brevid mig, och allt var bara så bra!
http://www.yournexttour.com/theatre-boat/spa-teater.html


Jag hade alarmet på till kl 6.45 för jag skulle till gymmet före morgonmålet. Sprang men det köndes tungt (sprang bara 5km) och alla tyngder känndes ännu tyngre än vanligt. Jobbigt att träna helt enkelt. Så jag ringde Peter och vi for alla och äta morgonmål istället. Det var så gott med ett ordentligt morgonmål, åt hur mycket som helst.
Efter att vi ätit tänkte jag göra ett nytt försök med träningen och det gick betydligt bättre då. Tränade mest rumpan och benen men också lite armar och mage. Efter att jag tränat på benpressen och kände mig helt slut kom en gammal gubbe (70-80 år) och använde samma tyngder som jag hade. Han var nog en tuff gubbe, eller det har jag försökt säga åt mig själv hela dagen för att inte tappa självförtroendet allt för mycket, haha.

Blev inget meriteijo utan istället lite mer simmande och sen åkte vi iväg mot Korpo. Nu lite kvällsmål och kanske en film. Sen och sova.
I morgon ska jag fara och springa. Och under denna vecka ska jag åtminstone springa ett långpass och backträna.

Det blev inga egna bilder den här gången, hade bara en massa bilder på oss och vill inte lägga ut så mycket om Liam så de här bilderna får duga nu. I morgon bild på min fina tröja jag lagat klart, ska bara sy fast ugglornas ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar