måndag, februari 27, 2012

Back to reality!

Vi kom hem igår kväll och det var helt galet här. Halva bastun stod i Liams rum, wc-dörren utanför sovrummet, tvättmaskinerna i köket och överallt en massa saker. Så vi måste flytta om allting så Liam ändå kunde leka i sitt rum! De hade lovat oss en nyckel till en lägenhet i nedersta våningen så vi kunde gå på wc och duscha men ingen nyckel hade vi när vi kom hem igår och jag ringde runt som en galning till alla ställen men ingen kunde hjälpa, tyckte bara det var väldigt synd! Tillsist fick jag tag på han som är ansvarig för remonten och vi fick en WC man pluggar i väggen, det var lite spännande. Nu har jag nyckel till nedre våningen så varje gång jag behöver på wc måste jag ta Liam under armen, komma ihåg nycklarna både ner och hem innan jag kan gå. Dessutom har jag blivit sjuk, bästa jävla stund att bli sjuk.. Den här veckan ska jag också försöka ta det lugnt så jag blir frisk, jag är nästan aldrig sjuk så det här känns hemskt! Just nu känns det som jag aldrig mer kommer att kunna springa i hela mitt liv så slut som jag är!
Vi har legat med Liam och sett på Saltkråkan och ätit semlor. Nu väntar vi på att mommo kommer, hon ska ta Liam ut och leka lite.

Mysigt med saltkråkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar