lördag, februari 18, 2012

Jag tänker krypa under täcket och dö!

Idag är jag verkligen Arga Amanda!
Det blir inget långpass för mig idag och jag är jätte ledsen!! Såg så fram emot att fara och springa..
Hade igår kväll, innan jag gick och lade mig, lite ont i högra vristen. På morgonen vaknade jag och den var svullen och jag kunde inte stöda på foten ordentligt. Så det blev varken babysim eller springning för min del idag. Hur ska jag kunna sitta still tills det blir bra?
Idag får det bli en lugn dag hemma med packning så vi kan åka iväg på sportlov (något positivt ändå). Vi ska åka till Nådendal spa en natt och sen ska vi till Meriteijo Skit &Action park där Peter ska åka snowboard och jag tänkte vandra med Liam (får de hur det går med foten nu bara). Sen åker vi till Korpo. Ska bli skönt med tid att verkligen umgås hela familjen en hel ostörd vecka!

Bilden tagen härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar