söndag, februari 19, 2012

Ohälsosamma Söndagen!

Idag har det varit ohälsosamma söndagen. Jag lagade chocolate chip cookies, hittade receptet på den här sidan efter att jag googlat. Lite besviken är jag på hur fula de blev men strunt i det nu. Tycker själv det roliga med småkakor är att man kan ha dem i en skål och det ser fina ut, är inte så förtjust i att faktiskt äta upp dem. Men det är bra att Peter hjälper till och gör det!

här är en bild på de fula kexen som är så fula att de inte får vara i en glasskål!
Är jätte lättad för min fot börjar kännas mycket bättre nu, så det var högst troligt bara överansträngning. I kväll ska jag göra pilates övningar och tänja lite, vilket jag aldrig gör, lugn jumppa är inte riktigt min grej, men ska ändå ge det ett försök!
Har också fått mycket gjort på tröjan så jag tror jag blir klar med den idag, så jag är jätte glad över det!
Till kvällsmål har vi tänkt laga karelska piroger och mysa. I morgon bär det av till Nådendal spa, semestern börjar!

2 kommentarer:

  1. Ser jätte gott ut! Mums... blev sugen på småbröd fast jag precis bestämde mig för att låta bli socker... illa illa!

    SvaraRadera