fredag, februari 10, 2012

Gymmet stängt så det blev hemma träning med Liam som extra tyngd!

Idag har det igen varit löjligt kallt här, nu -21,4°c, inte precis ut och springa väder. Skulle fara till gymmet och springa på mattan medan Peter och Liam var i butiken men de stängde idag kl. 20..så jag for med till butiken istället.

När vi kom hem tränade jag lite enkla övningar här istället. (med Liam som extra tyngd eftersom det var så spännande det jag höll på med, så han måste komma och sitta på mig)

Först planka 1min x 5


Höftyft på ett ben, och med en 10kg tyngd på magen då Liam bestämde sig för att det var roligare att hoppa på mig än att leka, gjorde så många jag orkade per ben x 2 (med liten paus emellan) 


Liggande rumplyft ska det föreställa, hittade det på Linas blogg.


Armhävningar så många jag orkade x 3


Och till sist sidoplankan, 1min x 2/sida

I morgon skulle det vara varmare så då ska jag fara och intervallträna!! (tänker fara oberonde på vädret i morgon, har skjutit upp det nu flere dagar, JAG VILL SPRINGA!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar