tisdag, februari 14, 2012

Alla hjärtans dag!

Pajen var jätte god, receptet hittade jag här. (Inte speciellt
hälsosamt men GOTT och idag är det viktigast!)
Vi lagade ett alla hjärtans dags kort åt Peter med Liam idag på dagen, lite svårare än jag hade trott med de små händerna som var överallt hela tiden men bra gick det nog ändå. Sen bakade vi en kaka också och en paj för vi blev lite hungriga, så nu ska vi alla äta lite och mysa. Blir ingen träning idag eftersom det snöar vågrätt ute och jag har ingen lust att fara ut just nu, istället lite mys med hela familjenoch kanske se en rolig film.

Här är kakan som inte kunde ha misslyckats mer än den gjorde.  Men kanske den är god, vi får hoppas på det. (skulle själv inte alls villa äta den, jag tycker inte alls om kaka, det är bara roligt att laga, men kanske jag ska alla hjärtans dagen till ära smaka lite jag också..)
Liam ser  på BUU-klubben medan vi väntar på att Peter skulle komma hem så vi skulle få smaka på lite paj.

Idag har jag också städat lite, eller städa kanske är lite att överdriva, har flyttat runt råddet till andra rum istället. (praktiskt kan jag säga när man fort vill ha det städat i vardagsrummet och så..)
Nu ska jag stänga av datorn och fira alla hjärtans dag med pojkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar