torsdag, januari 26, 2012

Torsdag.. snart är det helg!!

Nu har jag anmält mig till Helsinki city run också! Jag är så glad, det var så roligt förra året!
Liam är ännu lite flunssig så vi var bara på en kort promenad idag med mommo och bam hunden (som egentligen heter bamse). Var själv till gymmet och träna ikväll, har nu så ont i rumpan att det inte spelar någon roll om jag står sitter eller ligger så gör det ändå lika ont, i like!  (tycker lite om träningsvärk, då vet man att man gjort något)
I morgon ska vi nog bara ta det lugnt, har ännu ett lite flunssigt barn här hemma och samtidigt har en liten trotsålder brutit ut, vilket jag tycker är sååå väldigt roligt, måste anstränga mig så jag inte skrattar.  Men jag kanske hinner virka något skoj? Har en hel del på gångs...
Ska försöka skaffa mitt "toiminimi" (firmanamn?) så att jag kan sälja mina virkade djur i Luckan i Helsingfors, men då behöver jag väl något att sälja också, så bara att sätta i gång och virka virka virka...
Här är en liten vinterbild, man måste springa, det är roligast att åka pulka då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar