fredag, januari 11, 2013

Prövade, Lyckades och Njöt!

Dagen började väldigt tidigt idag och jag var riktigt trött när jag gick ut. Samtidigt känner jag iver och glädje då jag går till jobbet. Det är annat att stiga upp och gå till ett jobb som man verkligen trivs på än att stiga upp och gå omotiverad och hängig till jobbet.
Hade inga kunder på morgonen bara en palaver. Så efter det fick jag gå hem en stund. Blev glad att se Liam busa hemma, känns ovant att inte se honom helatiden. Det är bra övning för oss båda.
( Nu sitter vi i soffan och kollar på Buu klubben och bloggar.)

Hade planerat spinning idag men timmen blev full så jag kunde inte gå på den. Körde istället 5km löpning i 4,30min/km tempo. Efteråt kettlebell övningar och lite core.
Bara på grund av gårdagens inlägg om bekvämlighet och hur vi lätt fastnar i att göra allting så enkelt som möjligt så ökade jag ordentligt på vikterna jag använde och ärligt:
-fan vad bra det kändes!!!

Du klarar av mer än du själv tror!

Hur tänker du pröva dina gränser?

Återhämtar mig med mat och kompressions tuber från Gococo. Imorgon blir det lugn dag, på söndag långpass.

2 kommentarer:

  1. Härligt, vilja och positiva tankar då kommer man grymt långt! :)

    SÅ snygga strumpor du har! Det Växte ett vill-ha-begär hos mig! :)

    Ha en toppen helg fina du!

    SvaraRadera
  2. Jag FÖRSÖKER bli bättre på att utmana mig själv. Ibland går det bra... :-)

    SvaraRadera