lördag, november 03, 2012

Igår fick jag äntligen fixat så jag kom till gymmet...

...för att träna lår och rumpa. Började med att värma upp på löpbandet, samtidigt kollade jag på "funny homevideos" och det var stunder då jag tänkte falla av bandet för det var så roligt. Väntade på filmclip från ett gym där någon faller av löpbandet, haha.


Jag tränade min röv så hårt att jag idag funderade på att köpa mig en rullstol för tillfällen som detta. Förut kunde jag förutse min sjukliga träningsvärk och den höll på ett längre tag. Nu kan jag åka hem från gymmet utan några som helst träningskänningar i kroppen och nästa dag gråta över öm röv. Det positiva med denna överraskande smärta är att den som oftast bara håller på den ena dagen och jag tycker det är en bra känsla att känna av att man tränat.

Fick bort bytt min morgontur jag skulle haft i morgon och kan istället spendera hela dagen med min familj!! Det är lycka, har varit så stressad och borta på senaste tiden att det känns skönt att ha lite extra family-time emellanåt. I kväll ska vi njuta av skräckfilm och ett glas rött med Peter, Halloween till ära!

Ha en skön helg allesammans!

3 kommentarer:

  1. Haha! Ska hålla utkik efter skrattande, avramlande löparbands-tjejer. ;-)

    Japp, alltid härligt när man känner att rumpan har fått jobba!

    SvaraRadera
  2. Gött och träna rumpa och lår!!

    Härligt att du fick extra tid med familjen! Mys med film och ett glas rött!

    Hoppas du fått en fin dag idag! :)

    SvaraRadera
  3. Köpt Kamagra utan problem på www.intimleksaker.com
    Rekommenderar sexleksaker www.intimleksaker.se

    SvaraRadera