söndag, november 18, 2012

En givande utbildning denna helg!

Idag har jag haft en väldigt givande skoldag! Mitt huvud har säkert växt flera cm så mycket det är inbankat i det under denna helg, så bra!
Det har handlat om kost. Allt från bygga muskler, träna uthållighet till "gå ner i vikt" kost. Väldigt intressant och en bra lärare som inspirerade mig så mycket att jag bestämt mig för att under våren även gå en djupare utbildning inom kost.
Jag studerar alltså på Trainer4you som jag varmt kan rekommendera ifall du kan finska (då utbildningen går på finska). Jag har tyckt om stämningen och föreläsningarna har varit intensiva och väldigt givande!

Just nu sitter jag med världens sötaste lilla pojk i soffan, han ville sova i mammas famn. Saknaden är stor efter en helg med snabba pussar och kramar! Så idag struntar vi i att sovtiden kom och gick ! Ikväll vill jag ge honom min famn!!

Här bjuder jag på en bild av mig och starka Ullis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar