tisdag, oktober 23, 2012

Vinn ShockAbsorber sportbehå

Har dåligt samvete för mitt usla bloggande den senaste tiden och lika dåligt samvete för alla osvarade mail. Just nu känner jag att jag behöver en break för att inte bli galen. Det händer helt enkelt för mycket just nu med skola och allt så nu ska jag ta det lugnt, ta en varm dusch och verkligen med 100% (eller ja 99%) gott samvete tänka på mig själv.

En lycklig läsare har dessutom chansen att vinna en ShockAbsorber sportbehå!
Har själv använt och tycker väldigt mycket om dem. Känner verkligen att de är noga uttänkta för  att passa träning! Du får själv välja vilken behå av de här tre alternativen, första heter ACTIVE SPORTS PLUNGE, den vita ACTIVE SPORTS PADDED och sista ULTIMATE RUN BRA. Här kan du läsa mer om dem. Använder själv allihopa. Den vita stöder bra men får en inte att känna sig "bröstlös" som jag känner mig i de flesta sportbehån, den andra svarta är bekväm och stöder bra och ultimate run bran passar perfekt för löpare. 



För att vara med och tävla ska du:
1. Svara på frågan varför tränar du? och dela denna tävling på facebook eller på din blogg (har du ingen blogg eller facebook funkar det lika bra att berätta om tävlingen till en vän)
2. Välj vilken behå av de tre alternativen som skulle passa dig bäst och glöm inte att skriva storlek och vart du vill att behån ska skickas ifall du vinner.
3. Skicka ditt svar till arga.amandas@gmail.com senast söndagen 28.10.2012.

Lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar