tisdag, september 04, 2012

Från lata tisdag till tuffa tisdag!

Idag har vi haft en otroligt lat dag. Städat lite hemma och varit till parken en timme. På kvällen hoppade jag och Liam på tåget till Grankulla för att delta i tuffa tisdags träning. Vi träffade vår saknade vän Tatonia som Liam kallar henne, hehe, och  sprang iväg för att möta Tatonias syster och ett piggt gäng sportiga människor.
Vi sprang iväg och stannade upp för lite styrketräning och backträning emellanåt. Det var riktigt skoj!!
På slutet sprang vi intervaller och jag fick upp pulsen rejält då jag hade Liam och vagn att skuffa på också, det var tufft.


Vi stannade och sprang omkring i skogen (som galningar, lite kul då man kan vara galningar tillsammans), Liam tittade till en början på men det blev ju ganska snabbt tråkigt så han fick hänga med och springa!


En bild min mamma tog då hon snällt kom och söka oss :-) 
(behöver kanske inte säga men, nej, min mamma är inte fotograf, haha)

Min tränings outfit idag var:
Röhnisch Anti shake tights, Champion sportbh, Nike linne, Soc långärmad tröja, Gococo strumpor och asics ds trainer skor!

Glada och trevliga människor gör det så roligt, så bra stämning!
Hoppas alla haft en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar