måndag, augusti 13, 2012

Röhnisch nyheter


Kollade idag in Röhnisch höst kollektion. Tyckte de hade väldigt snygga nyheter. Här är några favoriter...


Jennifer Strap Singlet i gruppen Träning / Linnen hos Röhnisch Sportswear (203600r)

Tyckte mycket om de orangea kläderna de hade för hösten. Fräscht och nytt. Allting har varit rosa nu så länge, kul med omväxling. Snyggt linne passar fint med dessa tights.

Jennifer Capri Zip Tights i gruppen Träning / Shape Microfiber hos Röhnisch Sportswear (267640r)


Flow Short Pants i gruppen Träning / Korta byxor hos Röhnisch Sportswear (261403r)
 De här byxorna ska jag absolut beställa. Tycker de ser sköna och snygga ut att ha både till träning och på fritid..
Seamless Racerback i gruppen Träning / Linnen hos Röhnisch Sportswear (203210r)
Linne med snygga detaljer upptill. 

Unni Short Tee i gruppen Träning / Flow hos Röhnisch Sportswear (232130r)
Älskar färgen på denna skjorta. Den ser skön och tunn ut. Det här är en till favorit som jag absolut kommer att köpa!








2 kommentarer:

  1. Visst finns det mycket snyggt, jag vill ha näst intill allt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Jag är rädd att jag kommer "go bananas" när jag får lön. Så mycket fint!

      Radera