söndag, juli 08, 2012

Veckans träning

Måndag: Morgon löppass + lite styrka för mage och överkropp
Tisdag: Stretcha och vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Pargas-Nagu-Korpo spring (56km)
Fredag: Vila
Lördag: Morgon löpning innan vi ska åka iväg på vänners bröllop
Söndag: Vila



En väldigt ovanlig vecka blir detta då jag kommer sätta stor del av veckan på att verkligen vila. Vilket, som ni vet, inte är min starkaste sida. Nu är det test, eftersom kroppen verkligen behöver vila, speciellt före ett så långt pass vi kommer springa på torsdag. Kommer denna vecka att koncentrera mig på långa promenader och ta hand om kroppen som desperat behöver min uppmärksamhet nu ;-)

4 kommentarer:

  1. 56 km? Jösses! :-O
    Vad är det för pass du har gett dig an? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska tillsammans med mammaspring springa ett låååångpass på 56km på torsdag ;-) vår första plan var 110km på några dagar men nu ändrade vi det till 56 på en dag då tiden inte ville räcka till :-) ska bli spännande att se hur man orkar då detta blir distansrekord för mig.

      Radera
  2. Tsemppiä!!! Mielellään kuulis kans miten ravinnon puolesta valmistaudut koetukseen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos :) Voin kirjoittaa siitä jutun, mutta en mitenkään ihmeellisesti. Syön vähän isompia aterioita ja muutama lisä voileipä, hehe. Tiedän että pitäis valmistautua paremmin mutta olen kuitenkin jättänyt treenit väliin tällä viikolla että jaksaa koko matkan ;)

      Radera