måndag, juli 02, 2012

Ute övningar och mina korkade cirkus moves

Vi gick ut hela familjen på gården, jag skulle träna lite innan solen gick ner.
Lade upp här nere lite roliga övningar. Orkade inte skriva någon värre förklaring men om man vill ha det eller tips på andra övningar kan man maila mig :-)




























Efteråt höll vi på med lite akrobatik, jag försökte stå på bollen en stund, till sist kom vi på den mest korkade ide'n att på skoj försöka fota då vi är i luften. Var ju kul en stund...





















Det slutade med detta hopp ....

Efter det...


Papuja...

Tror inte det är något farligt men det kan hända att det hoppade ur led igen. Ska vila och kolla en stund men känns helt okej nu. Lämnar ändå akrobatiken för ikväll ;-)
Imorgon ska jag träffa Carin för att fara och springa, ska bli skoj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar