tisdag, juli 03, 2012

Löpning och picknick

Idag var jag med Carin på en liten 5km länk. Lätt och lugnt för att känna hur det kändes. Jag hade mitt knä jag bråkade med igår och Carin har just varit sjuk så det var ett perfekt pass. Vi hade också med oss en liten Liam i vagnen som satt och kollade runt sig medan vi sprang, på spånbanan och pratade.
Skön länk i perfekt väder, soligt och fint men inte för varmt! Nästa vecka ska vi springa från Pargas till Korpo med mammaspring och kanske några andra hänger med.

Efteråt hade vi mellis picknick på bakgården och njöt av solen. Vi plockade kottar och körde med traktorer och lastbilar. Liam lekte också med pappas gamla båt som han drog efter sig i ett litet band, insåg plötsligt hur stor min bebis blivit!
Sen gick vi in och sov en stund. Aah, vad det är skönt med sommar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar