måndag, juni 25, 2012

Extensionsbåge för ryggen

Prövade här i Korpo på fammos nya extensionsbåge för ryggen. Den ska ungefär göra samma sak som en massage. 

Kände genast hur det öppnade ryggen och bröstet och jag slappnade mer av i hela kroppen. Det kändes som massage som gör så ont då du får den men efteråt känns det bra i hela kroppen.
De gröna delarna i mitten rullar och man kan variera mellan en massa olika lvningar, själv prövade jag bara på några få nu i början. Enkel övning var att rulla upp och ner för den så att de gröna rullorna rullade längs med ryggraden, det kändes. 


Nu efteråt känner jag mig mycket mer avslappnad och så fort det slutat ösa ner regn ska jag sticka iväg på länk, hade planerat långpass men det beror allt på vädret.. Ut ska jag i vilket fall som helst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar