lördag, juni 30, 2012

Borde kanske joina cirkusen?

Eftersom det varit så tung dag idag bestämde jag mig för att stretcha, vilket jag aldrig gör. Borde ändra mina dumma vanor och börja göra det oftare eftersom det nog är skönare efteråt.
Kollade på Em och stretchade. Annars inte så intresserad men måste kolla hur det gick för Sandra Eriksson.
Jag och mina överböjliga leder försökte stretcha. Mina fingrar ser lite benlösa ut då de går att böja hur som helst. Jag kommer med ganska stor sannolikhet att ha ledproblem som äldre. Kanske borde ta Ulle (och hennes nyckelben) i handen och joina cirkusen.

I kväll har jag faktiskt njutit av ensamheten, det var en så hektisk dag med mycket innehåll så det känns skönt att kunna njuta av en kväll med väldigt lite innehåll. Skoluppgifterna hann jag göra färdiga snabbt  så nu ska jag äta stort och gott kvällsmål och sen sova för i morgon är det tidigt väckning så jag hinner på morgon länk.

Hoppas alla andra haft en lika fin helg som jag. Jag känner hur kroppen är full av lycka då jag får göra precis det jag vill, svårt att förklara hur glad jag är över att jag gjorde valet att gå skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar