tisdag, maj 08, 2012

Tuffa Tisdag

Tuffa tisdag var hur skoj som helst!!! Det rekommenderar jag att hänga med på, varje tisdag klockan 19 i Grankulla. Ni kan kolla in facebook sidan här. Jag ska försöka delta varannan tisdag då Running Finland inte har intervallträning. Så då får man gärna hänga med mig dit om man bor i Kyrkslätt.

Vi sprang och tränade olika styrkeövningar som inte kändes jobbiga utan, tro det eller ej, roliga eftersom vi gjorde det tillsammans! Vi rörde oss hela tiden i fina naturen på skogsvägar och stigar. Dessutom är Anna en inspirerade och härligt positiv människa, man blir både glad och klok av att lyssna på henne. Väldigt kul! Såhär glad blev jag..


Nu ska jag gå i duschen och sedan kolla på "welcome to cougar town" absolut bästa Tv-serien som finns. I morgon har vi rådgivning och Liam ska få träffa läkaren. Då jag berättade det för Liam sa har "leka leka", stackaren trodde han skulle få träffa lek-aren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar